Jesus Fester, go back to your room!

image127


Heeeey
Fredag kväll, mitt typ.. tredje inlägg idag och fortfarande inget speciellt att säga. Sitter och kollar på Den heliga familjen Addams för den är ju så jevla bra.

Stannade kvar i skolan typ en timme efteråt för tydligen går min buss då, har inget minne alls av att jag brukar vänta så länge men tydligen, haha. Gick sen till bussen med David som också skulle hem med buss. Och Elinafina skulle med min buss så där fick man lite sällskap<3.

Imorgon är det jobb som gäller, all day long. Först jobba i järnhandeln och sen plugga klart novellen som inte är inlämnad idag ;P

Ha en trevlig helg! :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gullig bild, hjärtat :)

2008-01-19 @ 14:32:49
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack älskling

2008-01-19 @ 15:20:43

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0