Lista

1. Tre namn jag lyssnar till:  Emelie, Eme... och eum... Sundin kanske! ;P
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är väl rätt snäll :P
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kan vara rätt långsint ibland (a)
4. Detta är jag rädd för: Att lämnas ensam spindlar och vatten
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mer kläder, roligt  och kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå på händer, sjunga och gå ner i spagat.  
7. Detta tycker jag om att göra: skratta, vara med de jag älskar och köpa snygga kläder billigt.
8. Detta vill jag göra just nu: äta!
9. Bästa känslan: Att vara älskad.
10. Värsta känslan: Osäkerhet
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Omtänksamhet, rolig och snäll mm :P
12. Är jag kär just nu? Jag vet inte.
13. Jag vill gifta mig: Ja men inte nuu!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Så mycket jag bara hinner!
15. Min käraste ägodel: Mycket, kan inte välja :P
16. Något jag vill ha i present:
17. Detta har jag på mig just nu: Grå tshirt, blåa jeans, svartvita strumpor och underkläder
18. Favoritkläder: Vad som helst som är bekvämt och snyggt!
19. Favoritdjur: Hund kanske.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hiphop, soul, punk och lugna 
21. Favoritlåt just nu:
Bleeding love - Leona Lewis eller gamla Justin Timberlake ft three 6 maffia - Cop me up.
22. Roligaste ämne i skolan: Svenska eller... religion.
23. Tråkigaste ämne i skolan: Matte :(
24. Stjärntecken: Skytte
25. En bok jag gillar: Blonde av Joyce Carol Oates & alla böcker av Marian Keyes
26. En film jag älskar: Domino men det är bara en av miljarder!
27. Favorit tv-program: Många, men typ Ally McBeal, Scrubs och Heroes bla
28. Favoritdoft: Hmm.. Fantasy av Britney är ju rätt nice
29. Detta äter jag gärna: choklad, grädde och fruktsallad! (inte tillsammans) 
30. Dricker helst: Vatten eller mjölk
31. Favoritgodis  Choklad 
32. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland igen eller Kenya
33. Färg på mina ögon: blå-gröna.
34. Min längd: 1.73 typ.
35. Jag spelar: quake i skolan ibland HAHA
36. Person jag beundrar: Vet inte... Det måste fan vara Elin i klassen :P
37. Så här bor jag: I ett rött hus på "landet" (idylliskt i know men för det mesta ett helvete) med mamma pappa Jonatan en katt och en hund.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: HAHA vet inte
39. Det här tänder mig: Haha det skulle ni allt vilja veta va
40. Det här gör mig avtänd: Svett
41. Favoritfärg: svart och lila.
42. Favoritcitat: får hålla med Sara där det måste vara "min kuk är stenhård..." "ooooh... vill du ha en muffins till den?"
43. En hemlighet jag vet: Varför skulle jag säga det?
44. Bästa present jag fått:  Min dator och mp3!
45. Senast köpta skiva: NERD fly or die
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Euuum, vet inte... armarna kanske? HAHA
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mitt tjocka hår och mina breda höfter
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan "rulla" en krona mellan mina fingar, fattar ni? haha.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En leopard.
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Vaknade 09.00, tog bussen till Norrtälje, mötte Habbi köpte hårfärg och åkt hem till Sara för att färga. Kollar nu på Saw II och garvar åt Habbis slingmössa. ska sen på teatern. 
52. Var är dina föräldrar födda? Stockholm antar jag
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Något officepaket
54. Vilken är din favoritrestaurang? Gamla stans trädgård kanske?
55. När badade du i en pool senast? När jag var i Italien i somras
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Såklart :P
57. Hur många barn vill du ha? Ett, en flicka helst.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Är för liten.
60. Vad har du för TV-kanaler? Massa olika
61. Har du åkt moped någon gång? Ja dah :P
62. Har du busringt någon gång? Haha helt klart XD
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej du inte än så länge.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja kanske.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland
66. Har du en egen trädgård? Japp.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? ingen typ.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nejmen nästan
69. Badkar eller duschkabin? Badkar och duschkabin.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Jag vet inte.
71. Favoritpizza? Margarita med salami
72. Chips eller popcorn? chips så klart.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte det
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va fan?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? näjdu.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Orka säga det var för många.
78. Favoritchoklad? marabou.
79. När röstade du senast? skolvalet typ... förra året?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? tomater i somras.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? japp!
82. Är du bra på matlagning? Ja ganska.
83. Klarar du att tanka själv? Ja?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nä.
85. Pepsi eller Coca Cola? cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? japp, på mitt nuvarande jobb i färgaffären.
87. Vad var det senaste du handlade? Hårfärg till Sara
88. Har du kräkts offentligt? Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
91. Har du ringt något betalnummer? Nej tror inte det?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar men han var död om man kan kalla det besöka :(:(
94. Hade du mycket hår som liten bebis?  Ingen aning
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget ;S
96. Vad har du i din väska? Mobil, plånbok, vantar, nyckelknippa mm
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
99. Vem tipsade dig om denna lista?
Blev utmanad av Sara.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Känner inte många med blogg, får blir Jennifer!

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0