Onsdag eftermiddag

Hola!
Sista skoldagen på veckan, niiice :P Åt lunch med Jennifer och Åman vilket var väldigt trevligt. Pratade minnen från gamla skoldar och så =) sen gick  vi till Jennifer bedårande media-korridor och checkade in deras coola datorer.
- Sätt dig och känna på tagentbordet, kom igen!
HAHAHA så jäkla bra Jennifer.

Men det har även varit mycket ledsamhet  i sp06b idag/veckan =( Men det ska vi allt ändra på lördag, yeaaah.

Efter skolan gick jag och Sarita på café hörnan och åt kanelbulle, det var gött det. Fast sen fick jag vänta på bussen en halvtimme. Men det gjorde inte så mycket då jag mötte Pernilla i väntsalen. Vi hade ett otroligt intressant samtalsämne. Bland annat om ägg(stockar) HAHA.
Så tack för det goda skrattet Henriksson :D

Nej ni! Nu kommer snart Elina och så ska jag laga mat.

BYYE<3

Kommentarer
Postat av: Sara

tycker du :D

2008-01-23 @ 22:02:54
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0