Rae and Ronnies theme

image113


Så här bakar du en Emelies-fucking-skit dags-kaka:
Ta en gnutta stress då man vaknar alldeles för sent.
Blanda det med stark förtvivlan då jag upptäckte att min plånbok var försvunnen.
För att jämna ut det hela ta en matsked ilska
då jag klantigt nog  valde fel dag att skippa gympalektionen (men var tvungen att läsa på till ett seminarium samma dag!) då de hyrt in dansinstruktörer! Jäkla r*vhål.
Men men, nytta före nöje eller vad är det man brukar säga.
Ställ in skiten i ugnen och när du tar ut den igen, strö över lite plötslig glädje och tillsist, servera tillsammans med en stooor portion trötthet.

Smaklig måltid.

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter väldigt såå ofrestande att inte smaka på den kakan alltså ;>

2008-01-15 @ 22:54:45
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, yeah baby ;P

2008-01-16 @ 10:31:12

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0