Tjingeling emeliepemelislemeli

Sitter och lyssnar på Corinne Bailey Raes förfärligt braiga låt Just like a star over and over again. Jag vet att jag sagt det i tidigare inlägg men va fan. Det får ni tåla.

Kom hem från teatern för ngn timme sen, väldigt eeeh intressant. 

Har varit i skolan och målat med Erik ett förjäkligt långt tag, men det lönade sig. Vi kom rätt långt, höhö. Det var en klass där ett tag och det var väldigt kul att tjuvlyssna.

Tjej: Skynda dig, din kanin har dött!
Kille1:  Nej jag ska just rita dit ögonfransarna *hyperkoncentrerad*
Tjej: Men va faan... *går ut igen*
Kille2: Har du kanin?
Kille1: Nej.
Kille2. Tänkte väl.


Sen drog jag ner på stan. Så klart hade norrtäljehålan inte de där nya kampanj kläderna, vad hade jag väntat mig liksom? Men jag lyckades hitta en jättesnygg grön halsduk för 24.50 spänn. Niiice :D

Imorgon är det tydligen filmkväll hos Sara, dags för Saw 4 höhö. Sen ska jag hem, på kvällen/natten. Jaaaaaaaa..... Njae nu ska jag nog plocka fram samhällen, mot min vilja.

Kommentarer
Postat av: Sara

oftaaaa jag är !! du är

2008-01-31 @ 19:58:44
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Sara

blir ingen saw tror jag! funkar typ inte.

2008-01-31 @ 19:59:52
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: tack för tipsen! :) kram

/ LOJS

2008-01-31 @ 21:09:45
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0