Tyst du är död

Mail till Gaby:

Du kan glömma allt jag skrev. För det ska jag göra, jag har nämligen fått nog. Jag ska glömma allt och bara skita i det. För då kommer allt bli mycket bättre.


Jag saknar dig<3


Jag satt på bussen idag på väg hem från skolan och funderade. Så slog det mig att nu har jag fan fått nog. Jag blir rent ut sagt galen av allt som hänt. Pyskiskt dåligt, får jag säga så? Eller förtjänar jag inte det?
Så nu ska jag glömma, strunta i det, ignorera, kalla det vad fan du vill men bort ur mitt huvud ska det. JAG HAR FÅTT NOG. Som jag skrev i mailet, för då kommer allt bli mycket bättre.
Det kommer ta ett tag men så får det bli. Tack och hej på det jävla hjärnmonstret.

Ni vet mindre än vad ni tror, faktiskt. Så ta inget för givet.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0