Back home again

Hemma i Sverige igen.
Jag vet inte om jag är mest glad eller ledsen. Men vad jag vet är att det kändes förjävligt att byta Tel Aviv mot sug-Rimbo.

Just nu sitter jag och lägger in alla bilder på datan, vägrar plocka ur resväskan och funderar på allt fantastiskt som hänt mig de senaste dagarna. Jag kan lugnt säga att det här var den bästa resan nånsin.
Jag har mött helt nya människor, sett en helt ny kultur och sett livet på ett helt annat sätt.

Det finns så mycket att berätta, så mycket att visa.
Det lär bli några inlägg om den här resan, det kan ni ge er på. Men lite i taget. Svårt att veta vart man ska börja.
Vid värmen? De fina stränderna? Alla soldater som gick omkring med kulsprutor? Alla galna killar? Alla resor? Skratten och leendena? Jag vill att hela världen ska veta hur jävla fantastiskt jag har haft det.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att höra att ni haft asnajs iaf :) Älskar dig.

2008-07-23 @ 18:35:32
Postat av: David

Som vi har längtat! She's back =D

2008-08-03 @ 16:51:26
URL: http://davidgd.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0