7 timmar

Hej, jag jobbar hela dagarna.

Jag sitter just nu med två LoveFilmer i handen samtidigt som jag sjunger med till Des'ree's KIssing you. Och nej, ni vill antagligen inte höra hur det låter men fy satan vad fin den är.
Ifrån Romeo+Juliet filmen såklart, haha.
De två filmerna jag håller i är även de en glädje. Napoleon Dynamite och Frukost på Tiffany's. De ska ses i Skåne tror jag. Dit åker jag på torsdag morgon, löööövley.

Idag har jag jobbat och tack gode gud slipper jag sitta vid kassan hela tiden. Har fått plocka varor, gjort inleveranser och åkt i en godshiss som lät roligt. Makes a lot sense..

Resten av dagen har gått åt till att göra det man aldrig tröttnar på. Nämligen att göra Scrubs-citat tillsammans med Jonatan. (Samt Elliot's I told you so dance. Jag äger på den, nån som vet vilken jag menar? :D)
Sen har jag sprungit utomhus utan skor och skrattat som en galning. 
Nu saknas bara lite Ben&Jerry glass, en film och sovmorgon. Men det får tyvärr vänta .
På tal om film, Little black book/Alla hans ex som gick på tv för någon dag sen, var det någon som såg den?
Satan var bra den var!
Är helt kär i Brittany Murphy, man blir alltid lika glad av att se hennes filmer.

Nu ska jag packa, seeeee ya!


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0