Älskvärt

Jag ber om ursäkt för det tidigare inlägget men jag vad tvungen. Dock inser jag att ni aldrig kommer förstå innebörden och det roliga i det hela. Men whata hell.

Igår kom Elina över till mig. Vi tog en promenad med hunden som slutade med att vi lade oss på asfalten vid lastbilscentralen och pratade. Jag fick svarta fläckar på min vita tröja och ännu mer ont i min nacke/hals men det gjorde inget. Det var så skönt att ligga där med världens bästa Elina och skratta och kunna veta att jag kan berätta vad som helst för henne. Efter ett tag ringde mamma och sa att maten var klar. Världens godaste mat, nämligen kycklingfilé, färskpotatis och haloumi ost.

Sen sov vi hos Elina och vi hade mer ryck än vanligt. Men det ska vi inte gå in på närmare, haha.

Nu ska jag faktiskt plugga och sen blir det dusch, kläder och Elinas moppe till Camp i Rånäs. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Fiya

Nej, dra på trissor! xD det kunde man ju ha slagit vad om att det var en gubbstrutt som ägde den! xD jävla pensionärer och deras vrålåk asså...

2008-06-08 @ 16:15:26
Postat av: Fiya

Nej, dra på trissor! xD det kunde man ju ha slagit vad om att det var en gubbstrutt som ägde den! xD jävla pensionärer och deras vrålåk asså...

2008-06-08 @ 16:16:02

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0