I'm no barbie jane

Jag har just suttit ute på altanen och ätit jordgubbar. Precis som det ska vara. 
Snart är det öppningsmatch, fotbolls EM. I like. Kommer antagligen sitta här hemma med Elina och titta, kuuul.

Och imorgon måste jag plugga, annars är det lite körigt för mig.. Sen kanske jag och Elina tar en sväng förbi Survivor Camp och hälsar på alla mongosar :) Hoppas Elinafina får igång moppen bara, haha.
Och snart fyller Elin 18 år! Då blir det party fan :) Eftersom att vissa inte pallar att dygna all night long sover jag och Sara hos min farmor och farfar efteråt (a)

Nu blir det till att åter gå till min andra flitiga syssla.
Nämligen att göra ingenting. Bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

sva; hahaha jaa men din är fan coool och snyyygg!!

2008-06-07 @ 21:27:21
URL: http://saranilsssson.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0