I'm waiting on some beautiful boy to save me from my old ways

Imorgon ska jag klippa mig :D Mycket bra, mycket bra. Har gått med uppsatt hår ett jäkligt långt tag nu för det ser ju ut som crap.
Efter det ska jag och Emma hem till Sara och sola och äta glass. Ljuvligt.

Har fixat bort lite rester idag så nu har jag inte såå mycket kvar. Men jag mår fortfarande jättedåligt över matten. Jag pallar inte att Bosse varje gång säger "jag vet att ni behöver hjälp men jag har erbjudit det hela läsåret, det är lite så att ni får skylla er själva". Och jag håller helt med han, det är mitt egna fel att jag inte kommit lika mycket då som jag gör nu. Jag säger inte att det är synd om mig för att han klagar men jag förstod det och tog åt mig de första 5 gångerna. Han behöver inte säga det så jävla anklagande varje gång vi träffas.

Jag mår fan inte bättre efter att ha hört det 50 gånger, det får mig bara att vilja att dränka mig själv och dra med mig han in i döden.


Kommentarer
Postat av: Erik

jäs, that sounds gooood! :D

2008-06-04 @ 20:01:45
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0