"Jag är bäst på att vara bäst på ingenting"

Oj, ingen vidare uppdatering sen skolavslutningen. Bara ett ruttet litet ett från i söndags, haha.
Men ja, jag kan ju säga att det har hänt ootroligt mycket.

Torsdags: Gick ut tvåan!!! Vilken lättnad. Nu är det bara trean kvar. Och jag kunde inte vara mer rädd.
Gick till Cafe Landkrabban med mina älskade klasskamrater. På kvällen bar det av till parken tillsammans med David, Erik och Ibbe. Träffade massa härligt folk och hade jättetrevligt. Men var tvungen att gå hem vid elva för skulle jobba på fredagen.
Lördags: Var i sthlm med Elina och kollade Sverige-Spanien i spöregn. Men känslan av att stå och glädjeskrika med massa andra svenska fans när vi gjorde mål gjorde att man glömde regnet några sekunder. Dock blev glädjen inte långvarig och vi alla vet ju varför...
Söndags: Åkte in till sthlm igen tillsammans med Elina, hennes mamma och mamma för fotografering. The Studio på Stureplan var en höjdare. Blev sminkade och fotograferade helt gratis. Det enda som kostade var att köpa korten och ja, det blev ju lite pengar haha. Det var skitroligt och man kände sig verkligen som en riktig modell, haha. Var så trött och hungrig efter att benen vikte sig under mig så det blev en ceasarsallad på Kungsträdgården.
Måndag/Idag: Tennis, tennis, tennis. Jag blir glad, lycklig och förbannad av tennis. Jag blir förbannad när jag inte får till det jäkla slaget. Jag blir glad när jag får ett perfekt slag. Jag blir lycklig när jag vinner en boll, eller ännu bättre, en match. Hur som helst ger det en en sjujäkla kick.


Mihi så här fin var jag idag :P
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch vilken dösnygg bild på dig :D Vad avis jag blir! Vill också se sådär snygg och fräsch ut :D

2008-06-19 @ 10:40:56
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0