Party

Igår var det grillfest hos Sara S. Det var himlans najs :D Började med att jag och Elina köpte mat på Kryddan för att sedan ta bussen tillsammans med några andra som skulle dit.
Stekhett var det så man gick omkring i korta shorts och linne. Älskar sommaren!
När alla kommit tändes grillen och alla tog fram sitt käk.
Sen satt vi och snackade och åt ute på Saras altan och lyssnade på musik. Skulle vilja skriva ner alla roliga saker som hände för det hände så jäkla många roliga saker, jag skojar inte det här var fan det roligaste jag varit med om på länge.
Jag skrattade så mycket att jag fick ont i både magen och huvudet.
Jag och Therese skrattade gott åt Simon som fått en kärleksfull förföljare, den kåta hunden Zack.
Sent på kvällen satt jag, Therese och Simon med hunden Zack som vägrade vika från Simons sida.

Simon: Alltså den här hunden börjar skrämma mig.
Jag: Ja det borde den, med tanke på att han juckar mot dig konstant.
Jag och Therese garvar skadeglatt åt stackars Simon samtidigt som Sebbe kommer in.
Sebbe: Du vet väl att hundar juckar på en för att visa att de står i högre rang?
Efter att jag och Therese dött av skratt får vi fram:
Men då är ju Simon Zack's bitch! HAHAHA
Efter det var jag mycket nöjd och sa till Therese: Nu är jag glad! Therese kunde inte göra annat än att hålla med haha.

Det var fanimej det roligaste för vi retade honom konstant efter det.
Fan vill berätta allt kul men det kommer nog inte hålla... Hmm.
Men jag ju säga att Simon stod för de mesta skrattsalvorna då han gjorde rätt sjuka grejer. Som att stå och titta på när Desse, Habbi och Linda hoppade på studsmattan (och det var ju inte det enda som hoppade om ni fattar vad jag menar) och när han liksom råkade ramla hela tiden så han låg ner på mattan då han tillslut hoppade tillsammans med dem hahahaha. Störtskönt.
Okej, kort och gott, det måste upplevas. Tack alla ni som var där, ni gör mig lycklig.

        

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0