Stop messing with my head!

Min högra handled är härmed förklarad avliden. Orsak: För mycket tennis och servar.
*Kör en Simon* And I like it!
Haha. 
Idag är det dock sista dagen :(

Igår var jag, pappa och Jonatan i Norrtälje och fikade. Jag och Jonatan hade slagit vad om en grej på tennisen så han skulle bjuda mig på en milkshake/smoothie. Men, det fanns inte en enda nånstans, så vi tog en latte och bulle. (Finns det något fulare ord än bulle?)

Sen var det till att handla på Flygfyren. Där träffade vi Emma som berättade att hon hade träffat några kändisar där när hon jobbade. Cooolt :P
Sen hittade jag min själsfrände. Eller nej, jag hittade två. Det kommer vara vi tre för evigt. Jag, Ben och Jerry. Mmmm. Så fort jag tog den ljuvliga lilla burken i min hand kände jag att jag var hemma. Så resten av kvällen satt jag och tittade på fotboll, skrek mig så hes att halsen sved och tröståt glass.
Undefär samtidigt fick jag ett samtal från Elinas mobil och nu ska jag tydligen med henne till Riala med några nerds på fredag.
Så länge jag slipper båten de snackade om så ska det nog gå bra! xD


Kommentarer
Postat av: Erik

det förkortas OMG oh nu är ajg tillbaka ;D så nu jävlar gäller det att sätta i gång med dagens outfit igen..

2008-06-19 @ 18:16:53
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0