Älskling jag är hemma nu

Ja, äntligen är jag hemma. Jag måste säga att det är väldigt skönt att lämna snön, backarna och skidorna bakom mig. Min hatkärlek till skidåkning är nu mättad att hålla minst ett år till, perfekt!
Vad jag dock bestämt mig för är att jag ska försöka få mig ett jobb uppe i en skidort, det vore skitkul.

Ska vi se vad jag egentligen gjort i backarna denna vecka?
Antal vurpor i liften: 1
Antal vurpor i backen: 1 (då jag körde in i de arma stackars barnen, moaha)
Antal roliga människor man skrattar åt: Oräkneliga, men han man minns mest är nog Gällivarebrallan. (Oslagbar snubbe, tack för många garv. Har ett kort på honom, tyvärr visar det bara hans galna hår och inte hans byxor som var åtdragna med skärp under arslet som gjorde att han på sina skidor var tvungen att gå med babysteps.)
Antal extra kilon: Lär vara ett antal, haha, med tanke på att föräldrarna plockade fram fika varje jäkla dag och för tusan, vem tackar nej till det?
Antal blåmärken: 2. Ett på varje smalben.

Och de vackra bilderna. Om ni undrar varför Elina har en snygg smile över fejset är för att hon mordhotade mig om jag lade upp den utan smilie så då är det bäst att göra som kvinnan säger.

                     image250

image251

                     image252
                     image253
                     image254
                     image255
                    image256

Tack för en trevlig vecka, Walldinarna! ♥

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ser kul ut, fina bilder! Ha en bra dag!

2008-03-03 @ 13:40:39
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0