Björn Gustafssons mörka sida

Vi ska ligga med varandra
Du är kille jag är tjej
Så för fan ta dig samman nu går du med hem till mig
Vi ska ligga med varandra
Jag är starkare än dig
Sluta skrika sluta slå mig sluta spruta pepparspray
Vi ska ligga med varandra sluta slåss och hålla på
Lite pepparspray i ögat kan jag knulla med ändå

Jag fick fly in på en vigsel
Från en polis i level två
Kyrkokören tystnade och prästen lika så
Och den brud som just fått ringen
Hade färgen av ett lik
När jag tog ton vid orgeln
Vilken jävla akustik

Vi ska ligga med varandra
Sluta upp och spela svår
Du ser ut som någon sjukdom
Eller typ sju svåra år
Vi ska ligga med varandra
Sluta hänga med den där
Kommer du ihåg i sommar
Det  var du och jag och Pierre

Och då fnissade nån kärring
Som tror alltihop é lek
Varpå jag blev fly förbannad
Gjorde tonhöjning och skrek
Va i helvete glor du på
Sätt dig ner och håll din käft
Du ser ut som en grevéost
Och din gubbe lukar häst
Sen lugnade jag ner mig
När maken tog ett språng
Och så sänkte jag tillbaka
Och tog ton en sista gång
Vi ska ligga med varandra.

Kommentarer
Postat av: Sara

hälsa till roger som svar på hans kommentar att jag älskar dig och alltid kommer ställa upp för dig!

2008-03-18 @ 20:15:02
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0