Bye bye baby

Skolan idag spårade ju som vanligt. Temat var ju värst. En kvart innan drog jag, Sofie och David till Coop. Fast innan vi betämde oss för Coop uppstod lite tjafs. David ville gå till ÖB med det ville inte vi andra. Men han lyckades övertala mig när han sa att man kunde få godis för 5 spänn där. Så vi gick till ÖB men då helt plötsligt ville David till Coop! För att göra David till viljes gjorde vi som han sa. Så efter att ha trängt oss igenom de långa köerna gick vi till Coop och köpte godis. Jag och Sofie köpte en godispåse som vi svor att vi skulle hålla för oss själva.
Väl på lektionen insåg vi att våran plan innebar livsfara då Habbi fick för sig att vi gett godis till alla andra utom henne och tog stypgrepp på stackars Sofie. Vi gav henne snabbt en godis och slängde sedan ut henne. För nu var det banne mig time att plugga seriöst. Jag Sofie och Desse körde högläsning genom historekapitlet, asg.


Efter skolan gick jag, Annika och Ibbe till busstationen. Jag och Annika försökte knäcka Ibbe. Iallafall jag. Han kan nämligen varenda scen i Scrubs. Jag har verkligen försökt hitta någon han inte kan, men utan resultat. Vareviga jäkla gång jag tror att jag ska segra genom att säga: "Amen Ibbe, den här då, du vet när...." så avslutar han alltid med att säga slutet av scenen.


The man is dead.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0