Call from the middle east.

Ikväll har jag bakat muffins :D och mitt i all bakning ringde Gaby! Det var jätte längesen vi pratade i telefon, så det var en trevlig överrasking :P
Efter att ha snackat ett tag frågar hon om jag vill snacka med hennes killkompis som varit i Sverige en gång.
Först vägrade jag men så klart struntade Gaby i det och slängde över luren.
Han: Hello?
Gaby vid sidan av: Speak swedish!
Han: Hej.
Jag: Haha, hej.
Efter lite obegripliga meningar.
Han: Jag har en fisk. Den's namn är Sven. *på dålig svenska*
Jag: HAHA coolt.
Han: Sven Svensson.

Till Gaby hade han sagt att den bodde i en Absolut-flaska.
Sven Svensson i en Absolut-flaska, det är inte varje dag man får höra.


Kommentarer
Postat av: David

Haha Emelie du har nu fått bilden, och när du lägger upp den, lova att du får med mig på nåt hörn ;D
Jamen alla idéer i den boken är ju mupp, så vad spelar det för roll? =D

2008-03-07 @ 17:48:38
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: David

Jamen klart du passar där :D
Haha och jaaa, du ska lära mig hur man gör :P Du ska lära mig hur man fixar designen också :D Och hur man gör såna där fucking länkar :D Tack på förhand.

2008-03-07 @ 19:00:13
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0