Dagens pensionärer är allt bra smarta

Har just kommit hem från jobbet. Mycket trevligt. Fick faktiskt göra annat än att stå i kassan idag. Nämligen damma av alla färgburkar inför vårvarorna. Hel skojigt.
Sen hände en mycket roligare grej:

Chefen:
Jag har just sålt den här tapeten till ett gammalt par.
Visar upp en vit tapet med stora skissade blommor.
Anställd: Jasså.
Chefen: Ja, och de skulle ha den i vardagsrummet vilket gjorde mig lite osäker.. Ni ser väl vad det är för mönster?
Jag och anställd tittar närmare, och ja, se där, om man tittar noga ser man att runt omkring blommorna är det en kille och en tjej som sitter i en besynnerlig ställning och har sex. Det var alltså en erotisk tapet !
Chefen:
Jag tvekade på om jag skulle säga något men så sa mannen som skulle köpa den: Du vill fråga något va? Och jag svarade ja. Men då sa de: Vi tänkte så här, när det inte finns något på TV och vi har tråkigt, då vet vi exakt vad vi kan prata om nu!

Tänk vad dagens pensionärer har för idéer. Jag kanske borde tipsa farmor och farfar.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha en sånvill jag ha

2008-03-09 @ 14:02:26

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0