Damn you !

Herregud Jennifer, vi har kommit på varför vi är som vi är!

SMS:
Jennifer:
vet du vem jag träffade idag? Jo, *** vår gamla lärare.. Coolt va? :)
Jag: Haha coolt, pratade ni? Är hon fortfarade lika udda?
Jennifer: Jo vi pratade. Haha, jo udda är hon allt fortfarande
Jag: Haha förstod det. Hon kommer alltid vara konstig för mig.
Jennifer: Verkligen. Trots det kommer hon alltid vara rätt småball.
Jag: Jag tyckte iaf det förut. Nu tycker jag att hon förstört mitt liv. Ha ha ha. Bara för att den lilla skatan aldrig gav mig matteuppgifter under hela mellanstadiet bara för att jag inte gillade det. slyna.
Jennifer: Kan vara därför man är så otroligt jävla dålig i matematik :) Håller med dig när det gäller det, fitt***.. haha.
Jag: Eller hur. Tack *** för att du hjälpte mig att mista min framtid!
Jennifer: ungifär ;) dock är det väl tack vare henne jag är så intresserad av text ;)
Jag: Vilken tur att något gott kom ur henne då! Och inte bara morgongympa...
Jennifer: Haha å fy fan! Jag hade nästan glömt dessa hemska mornar som alltid var så otroligt pinsamma
Jag: Hur kunde du Jennifer? Det var ju stomen i hela hennes lärarutbildning, det och massagen....*ryser*
Jennifer: Massagen var iofs jävligt skönt, men inte så värst lärorikt.. det var hemska tider.
Jag: Hemska tider.

Ja herregud, det var minsann gamla goda tider.


Kommentarer
Postat av: David

Man tackar för dom underbara tipsen :) men jag skippar nog det där med brutna ben.. Att bli sumo verkar nog helt klart lättare att uppnå.. Och ja, att vara "man" är ibland helt hopplöst.

2008-03-05 @ 21:41:14
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0