Distans distans, ljuva distans.

Som egentligen inte alls blev en distans. Var ju i skolan hela dan typ.
Jag var inte den enda från klassen där, nej då. Jag träffade Marika och Joanna först. Efter lunchen kom Ibbe och Erik. Vi tre satt och kollade på obcsena videos på nätet. Vissa sjukt roliga, andra bara äckliga. Party boy och underliga hundar säger ju rätt mycket.. Hrm. Vi skrattade så vi dog när två ungar började dansa en väldigt.. speciell dans.
Sen gick vi än en gång till bilden, faan vad nära jag är nu! Erik är klar, den jäkeln :P
Efter ett tag kom Kim, Sara, Desse och sen Sara s. De satt och gapade och spelade kort, sen kom de på att busringa till några katrineholmare. Sara, Desse och Kim blev ju typ kära i en snubbe som hette Freddie bara för att han hade en sån het röst. Yeah.
Erik lekte homosexuell.

Erik: Vi är här för att fira att det var tio år sedan jag kom ut ur garderoben!
Snubbe i telefon: Va!
Kim: Men, varför klev du ur? Jag gillade ju din garderob..


hahahahahaha.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0