"Du kan för fan knulla hur mycket som helst!"

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Den osvikliga Döden. Döden som man inte kan hejda.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen.

3.Vad var det senaste du såg på tv?
En skitful film på tv400.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
18.36 (den var 18.32)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lyssnar på musik.

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
Var ute med hunden tillsammans med Elina och Moa.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Snackade med Sofie på msn och läste en blogg.

8. Vad har du på dig?
Min röda SonicYouth tröja och blåa jeans.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Minns inte.

10. När skrattade du senast?
När jag var ute med Elina och vi pratade om att Wiggo hade litet huvud typ

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inget, har inte  hunnit sätta upp tavlorna än.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Såg just en video med massa fyllekajor som sjöng till Björn Gustafssons låt till Carina Berg så ja.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Dirty Dancing 2.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa kläder, en egen lägenhet, en resa till Västindien + massa annat.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Brödrostar gör mig nervös.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Inget krig i världen, vem önskar  inte det liksom?

18. Tycker du om att dansa?
JAAA

19. George Bush?
Han ser ut som en apa.

20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp flicka?
Pojke: Elias eller typ... Adrian är fint!
Flicka: Va fan ska jag behöva veta detta nu för. Något coolt ska det vara iaf. Samanta kanske. Eller Dioda. Det är ett bra namn.

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja lätt. Jag ska fan inte bo här hela livet. Jag ska se världen.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen, synd att låta en sån fin person lämna jordelivet men nu ska du få VIP-plats här uppe istället och om du vill kan du låna människors kroppar en gång i månaden och träffa dina nära och kära som fortfarande är i livet. Sen ska du få såna där schyssta vingar också.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Sara, David, Sofie och Erik.

Kommentarer
Postat av: David

Haha Björn är bäst!! Efter dig Emelie :D:D

2008-03-09 @ 22:06:41
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0