En bit av mitt hjärta saknas

Danke Sara för inspirationen, eller nåt, haha.



En novell som egentligen inte har novellform, den spänner över en relativt lång tidsrymd och har på gränsen till för många personer. Men man kan ju lugnt påstå att den berättar om extraordinära händelser, inte bara en utan egentligen två och det blir en för mycket för att novellens koncentrerade form ska riktigt fungera.


Så din historia har inte riktigt meritpoäng som novell, men den gör något annat; den berör. Jag kände verkligen med de inblandade och trots att handlingen inte är helt ovanlig så drogs jag med och kände en tår i ögonvrån vid sista meningen.


                                                                            VG/AK

Ska man bli nöjd eller? Jag gjorde ju egentligen inte uppgiften. Tydligen, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: naat!!!

2008-03-05 @ 10:32:43
Postat av: Erik

http://henrikschyffert.blogspot.com/2008/01/gympa-i-duschen.html#links
checka in vem som står i duschen
;D

2008-03-05 @ 15:21:53

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0