Fredagar = kaos i sam-laget

Igår satt jag uppe till 01.00 och skrev klart min rapport som skulle varit inne för typ tre månader sen. Jag är så nöjd så nöjd. *klappar mig själv på huvudet*

Skoldagen började med att Göran satte skräck i halva klassen. Han hade lika gärna kunna gå runt med ett maskinvapen.
Göran: Du, du och du ska lämna in samhällsuppgiften nu.
Ingen av oss "du"  hade gjort den. Sofie var nära gråt och jag hade panik. Som tur var hade ingen gjort uppgiften utom typ nio stycken så vi ska ha redovisning igen nästa fredag.
Sen hade vi spanska. Jag och Sofie är fan asbra nu, vilket betyder: Vi pluggar faktiskt. Och det asbra. Jag tror till och med att v impade lite på läraren.
Team Emelie&Sofie strikes again.

På lunchrasten ställdes jag inför ett hemskt beslut. Jag slets mellan två frestelser och var tvungen att välja en.
Val 1: Bli bjuden på glass i cafeterian av Sarita.
Val 2: (som jag blev erbjuden senare = minus) Följa med matkortslösa Sofie till Coop där jag skulle få två mazariner.
Som ni kanske förstår var beslutsångesten hög. Men som så många andra gånger övervann latheten slaget och jag gick de få metrarna till cafeterian istället och blev bjuden på en Nogger.
På temat har vi nu ljuvliga Storkan, ännu en värld av total förvirrelse att dyka in i. Fantastiskt .
David hade hittat en studsboll som han vaktade med sitt liv, han skrämde mig lite när han fick panik så fort någon rörde den. Ibbe ochh Erik snodde den så klart från David. När David vad nära gråt och underläppen började darra gav de tillbaka den. Mycket underhållande.
Efter lektionen tog jag Kims jacka, väska och glasögon och gjorde den klassiska Kim-strutten runt korridoren och lekte att jag var hon tills hon praktiskt taget slet kläderna av min arma kropp.

Jag vet vad de flesta av er tänker nu (Okej, David) men efter lektionerna gick jag och Erik till bilden. Efter att tag kom även Ibbe! Han frågade gång på gång om han fick hjälpa mig att måla min tavla men jag tackade artigt nej. Sen sjöng vi lite, gjorde lite test och snackade om Scrubs. Naturligtvis dök flera sexuella skämt upp, men är man med två unga karlar i den ålder är det lätt hänt som ni säkert vet.
Jag: Skvätt för faan inte färg på den här tröjan, det är mammas som jag "snott" idag.
Ibbe: Oj Emelie du är ju nasty.
Jag: Ibbe, säg inte nasty när jag snackar om min mamma.
Ibbe: Men du är ju det.
Jag: Nej. Ibbe.
Ibbe: Du vet mamman i American Pie? Du vet hon som kallas Stiflers mom. Haha vi kan säga Emelies mom.
Jag: IBBE! Snacka inte om min mor!

Ingen snackar så om min mamma.

Pappa, jag vet att du kommer läsa det här så jag vill bara säga till dig: Bli inte arg på lille Ibrahim, han är en förvirrad ung man i en stor värld. Ibland vet han inte vad han säger så bli inte arg för att han pratar på det viset om din fru.
Och just det en sak till, säg inte att jag snodde mammas tröja!


Kommentarer
Postat av: David

Jaa, det skulle vara konstigt annars eftersom du hjälper typ alla hjälplösa stackare i våran hjälplösa klass.
Och HAHA, fyfan vilket bra inlägg :D:D

2008-03-07 @ 19:58:07
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: David

Haha aa det kan (ska) vi definitivt ;P

2008-03-07 @ 21:35:17
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Pappa

Lovar att tänka på det om jag träffar Ibbe:)
Men vad beträffar tröjan så ska jag fundera på saken;) Lånar du från mig också?
Pappsen

2008-03-10 @ 10:51:17
Postat av: emelie till pappa

haha näää (a)

2008-03-10 @ 15:33:13
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA :D Faan Emelie. Klockren

2008-05-14 @ 21:22:59
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se
Postat av: Jonatan da bro

shit pappa så oteknisk varför skriver du pappa när det står pappa redan överst :P

2008-05-27 @ 21:09:24

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0