Gällivarebrallan på kort

För tusan, jag kan lika gärna lägga upp Gällivarebrallan också. Han som sitter närmast mamma.
Man kan, på ett litet hörn, se hans legendariska brallor som är så gröna och... eh... ja. Gröna.
Hans hår såg ju inte heller så normalt ut, väldigt, trollaktigt! Bilden är inte precis rättvis mot varken håret eller byxorna men det är iallafall han! Jag kan inte göra annat än sörja att jag inte fick med hänget. De supergröna byxorna var verkligen åtdragna under arslet, vilket i sin tur gjorde att han fick gå pyttesmå steg, vilken syn.

image258

Elina viskar: Haha, kolla killens hår.
Båda: Skrattar gott åt honom ett tag.
Jag: Nej, jag måste ta kort!
Mamma! Titta hit, så jag får ta ett kort på kvinnan som gav mig liv.
Mamma: Eh va? Haha okej!

Hähä, har man hjärna så har man.

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0