Hipphipp hurra

Har just varit hemma hos Elina. Linnea fyllde 20 år i måndags så det var till att fira henne idag! Mycket trevligt.
Kan inte fatta att hon redan är 20 år. Kommer ihåg när vi var småungar och lekte på fritids, haha!

Igår sov Elina hemma hos mig och det blev till att kolla på Melodifestivalen och Just friends. Det kan vara den roligaste filmen jag sett, jag och Elina satt nästan och pratade med i varenda mening som sades. Man har ju sett den ett antal gånger. I morse kollade vi på Honey och Dirty Dancing 2 som också är två favoriter man sett hundra gånger.
Jag blir ofta mobbad för att jag kan kolla på en och samma film tusen gånger. Filmfanatiker kallas det nog.

Nu ska jag äta svennemat. Bye.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0