Konsten att stötta en vän.

Hahaha, Sara ska på jobbintervju på Flygis. Det tycker jag är hemskt skojigt. Och som den vän jag är vill jag ju stötta henne.

Sara säger:

haha XD man hittar på ju på massa HAHA nejrå :D
Emelie säger:

HAHA ja men du kan ju säga typ, aa jag skulle kunna tänka mig att jobba på grönsaksavdelningen för jag finner grönsaker och frukter så lugnande. De gillar sånt.
Sara säger:

HAHAHAHAHA det kan man ju inte säga
Emelie säger:

Amen vadå, vet du vad de där cheferna går igång på eller? De kanske gillar värsta fruitlover geekarna. Eller så kan du kanske säga att du vill jobba på fiskavdelningen för du är van vid att hantera fula fiskar.

Emelie säger:

eller bättre SLEMMIGA FISKAR


Kontakta mig på [email protected] om ni också vill ha hjälp med era jobbintervjuer.



 


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0