Oxpitt a la Sundin

Under middagen.

Jonatan: Är det här gris?
Pappa: Nej det där är oxpytt.
Jag: Oxpitt.
Jonatan: Men lägg aaaav.
Pappa: Det är nermald oxpung.
Jag: HAHA.
Jonatan: Va fan...
Pappa: Och snoppen är ungefär så här stor *håller upp armarna och visar ett stort mellanrum*
Jonatan: MEN SLUTA JAG ÄR INTE FÄRDIG.
Jag: De maler ner rubbet i en liten liten vitlökspress och sen formar dom det till de där små tärningarna som du just nu stoppar i din lilla mun.
Jag och pappa skrattar elakt åt den lille pojken som besviket tittar ner i sin tallrik med en äcklad min.

Kom gärna hem till oss någon dag så kan vi förstöra eran aptit också :D


Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAHHAHA fan vad klockrent alltså! ser verkligen hans ansiktsuttryck framför mig XD HAHAHAHAHHAHAHA

2008-03-17 @ 21:49:33
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA fan vad klockrent alltså! ser verkligen hans ansiktsuttryck framför mig XD HAHAHAHAHHAHAHA

2008-03-17 @ 21:49:54
Postat av: ElinaW

Hahahha Smutt

2008-03-17 @ 22:04:23
URL: http://metrobloggen.se/elinaw
Postat av: David

Än så länge är det bara ett skämt.. :O
Haha, är det du som har gjort så att Sara är "muslim" nu? :P

2008-03-17 @ 23:03:05
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: jontan

tack familjen ni är såååå snälla den var faktiskt god pyttipannan

2008-03-22 @ 12:15:02

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0