Parteeeey

Igår var det partaj hos kusinerna i Barkarby. Eller ja, så mycket party det kan bli för en liten brud som fyller 8 år (eller var det 9 år?) med de tre familjerna Sundin, Skagerlind och Horwitz.
Vi åt asgod mat och efter det hallon och kladdkaka. Himmelskt.
Innan vi åkte hem råffade jag och Jonatan åt oss ca 10 filmer av morbor Tomas. Det finns inga som helst baksidor med att ha en morbror som är filmrecensent och har en hel bokhylla bara med filmer. TACK GUD.

Nej nu ska jag skynda till jobbet innan det är dags att leta påskägg, den eviga traditionen som man aldrig lessnar på hur gammal man än är. (Okej om man är typ 70+ kanske man inte diggar det så värst mycket längre men va tusan ska jag skriva om dem för?)

Kommentarer
Postat av: David

Ehh, hjälp :O Jag kan tyvärr inte säga att jag drömde om dig också.. Men det var.. märkligt :O

2008-03-22 @ 10:57:43
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: jonatan utan P

haha dom är bra ffilmerna :D

2008-03-22 @ 12:17:51
Postat av: jonatan utan P

haha dom är bra ffilmerna :D

2008-03-22 @ 12:18:07

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0