Say good night and go

Jag är lycklig, lycklig, lycklig. Jag har handlat världens finaste kläder.

Åkte till Täby centrum med Elina idag för att shoppa för första gången på oändligt lång tid.
Förutom att köpa kläder och slösa (fast det var iof mycket jag behövde) så är man ju tvungen att äta också. Men ni förstår, jag och Elina är inte normala. Istället för att ta närmsta cafe och sätta i sig varsin macka eller liknande så gick vi in på Coop.

Vi går in på Coop, köper tre frallor i var för 1.50:-, philadelphiaost och ett paket Bravo juice. Då sparar man skitmycket pengar helt enkelt. (Det visade sig sen att en av frallorna var lika hårda som en skorpa och att bravo juicen hade en eftersmak av spya, men vi var lyckliga ändå.)
Problemet som återstod var: Vart sätter man sig och äter egen mat i en smockad galleria?
Det finns en "korridor" på plan ett som består av en hälsobutik och toaletterna, fantastisk plats att äta på.
Men det var faktiskt riktigt spännande. Det kom två brat/fjortis gäng i ca 14års-åldern. De hade 96-jeans, skateboards och coooola kepsar. Det var både tjejer och killar och uppenbarligen tävlade de emot varandra i något. Antagligen vilka som var coolast. En tjej, som verkade vara ledaren för ett av gängen var hyperbitchig och sa om och om igen: Alltså, ni kommer aldrig få tag på oss och försökte inta alla möjliga coola poser. Sen gick hon iväg med sitt skateboardgang hack i häl.
Väldigt spännande. Jag och Elina satt som på bio och lyssnade på deras fjolliga försök att skrämma varandra.

Vi åkte hem med Elinas mamma men hon skulle kolla på husvagn innan vi åkte hem. Det som jag och Elina trodde skulle bli en skittråkig resa till Vallentuna visade sig bli en skitrolig resa. Så mycket har jag inte skrattat på länge. Jag kunde inte andas och jag fick kramp i magen. Sånt händer bara när man är med min fina Elina.
Mellan skrattattackerna i bilen stannade vi i Arninge och snackade med en snubbe som ägde husvagnsförsäljningen. Eller, Carina pratade. När jag och Elina inte stod ut med att höra om golvvärme i husvagnar längre snodde vi massa påskgodis som låg i ett enormt påskägg och sprang.
Jag vet, vi lever ett farligt liv.

Just det, igår kollade vi på Cursed, den handlade om varulvar, haha. Det var bra skådespelare men jag måste tyvärr säga att den sög.
Det enda roliga var Bo (Milo Ventimiglia) som först hatade homosexuella och sen erkände att han själv var det. Och så klart, varulven som pekade fuck you och blev pissed off när "Christina Ricci" sa att hon (varulven) hade ett bony ass, fat tighs and bad skin. Det gjorde våran kväll mycket roligare.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0