Shibby

Igår satt jag och Sofie uppe till halv 4 - halv 5 på morgonen för att fixa en PowerPoint tills idag. Tre timmars sömn är inte bra för kroppen känner jag. Efter redovisningen kändes det som som ögonlocken skulle falla ihop när som helst.

Tecken på att jag sovit för lite:
1.
Jag somnade nästan på tema lektionen.
2. När jag skulle skriva fusk i handen inför spanskaprovet skrev jag fel och tvärtom hur det skulle vara egentligen så jag har ännu mer IG än vad jag skulle fått om min hjärna inte hade varit halvt avstängd.
3. Jag skulle skicka ett sms till Elina men efteråt glömde jag om jag skickat till rätt person så jag var tvungen att fråga massa om jag skickat till dem istället. Det visade sig sen att jag inte skickat det överhuvudtaget.
4. Tittade på klockan när jag satt på bussen och var helt säker på att klockan inte alls var så mycket och funderade ut allt som kunde hänt: Någon skojade med mig, vi hade dragit över tiden i skolan, jag såg i syne. Blev rejält förvirrad tills jag insåg att den visst var så mycket.
5. Jag skriver fel på vart annat ord på tagenterna så jag måste radera hela tiden. Den här texten har tagit en kvart.

Ska vi se om ni kan tolka min text oredigerad?
Ja sja nu gå och dra någon gammal röja över mig och slönga mig i soffan för första ången p ålänge. Godnatt,


Kommentarer
Postat av: Sara

naaae emelie, nu vart bloggen riktigt snygg

2008-03-12 @ 08:12:37
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0