So long suckers!

Medan ni sitter hemma och ugglar med erat påskgodis tar jag båten till Finland och chillar på Nådendals spahotell. Ja jag vet, orättvist eller hur.
Nu tänker ni säkert, men va? Vilken överraskning, när bestämdes det? Varför har hon undanhålligt information? Nu kan jag ju inte tigga om att få följa med.
Men sörrni, eftersom att min familj är lite wild and crazy så bestämde vi oss för det idag.
Så jaa, jag är inte hemma igen förrän på tisdag morgon!

Jag har till och med lagt ner lite tid på reseach och kommit fram till att det är 0 grader i Nådendal, på finska Naantali, och i Norrtälje är det -1 och SNÖ. Ha! Sug på den karamellen ni!

Se där, man lär sig till och med lite när man läser min blogg :D Helt fantastiskt, fick med både finska och lite väderskillnader.

Nej nu ska jag packa! Adjöken med er xD


image292

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0