A bullet in your what?

Finally, bloggen funkar. Jag har inte kunnat logga in tidigare idag.

Dagen har varit mycket händelserik. Efter skolan följde Sara, Erik, Ibbe och Simon med mig till lägenheten. Vi skulle plugga matte, eller, jag och Sara skulle och Erik skulle hjälpa till och sen hakade de andra på vilket var skoj. Det slutade med att killarna fastnade vid Simpsons, jag pluggade och Sara... Ja vad gjorde Sara? HAHA. 

Men det var inte allt, det härjade en slags poltergeist (stavning?) i lägenheten. På toaletten hade allt toapapper galet not hamnat i en enda hög på golvet. Alla nekade.
När alla gått hem hittar jag inte min mattebok. Den var spårlöst försvunnen så jag fick ringa runt till alla och kolla om de råkat få med sig den. Men icke. Tillslut, helt mirakulöst öppnade mamma ett skåp som jag typ inte ens vetat existerat. Och där ligger den! Vem fan har lagt den där!? Alla nekade.
Det är Mona-spöket. Men vad Mona-spöket är kan vi ta en annan gång.


   


Kommentarer
Postat av: David

Ja men lätt.. Österrike/Schweiz, here we come!!

2008-05-22 @ 00:12:09
URL: http://davidgd.blogg.se/
Postat av: Erik

det ser ut som jag är på väg att snigla Simon på ena av bilderna. Fast är ju ganska svårt för mig att snigla...

På en annan bild ser det ut som vi leker "sätta svansen på grisen"...

På en annan ser det ut som ajg är supersocial! är iaf social mot väggen!

2008-05-22 @ 00:23:11
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0