Bergochdalbana

Damn, jag är ju faktiskt hemma tidigt idag. För en gångs skull.
Den här dagen har varit wierd må ni tro. Den började med textkommunikation där vi skriver porträtt om en person.
Vid den tidpunkten ville jag bara åka hem, lägga mig under täcket och kolla på Igby goes down eller någon annan film som passade min sinnesstämning. Men att varken jag eller filmen var hemma var ett ganska så stort problem så jag kunde inte få den drömmen att gå i uppfyllelse. Synd.

Sen hade vi rast i sisådär två timmar. Blev på betydligt bättre humör då, av olika anledningar xD
Matten ska vi inte ens tala om mer än att jag skaaa klara G. Annars tar jag livet av mig.

På tal om att ta livet av sig. Kriget i Libanon, varför? Så länge det är oroligheter där nere får jag inte åka ner till Gaby. Jag blir så besviken. Krig löser då ingeting alls!

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0