Glädje

Jag har på nytt börjat älska våra teaterträffar. Speciellt när vi läser snuskiga barnsagor.

Melody läser högt ur Törnrosa som vi kanske ska göra en modern pjäs av. (Det är roligare än vad det låter som!!!)

Melody: "I riket berättade man sagan om den sköna sovande Törnrosa - så kallades nämligen prinsessan - och ibland kom prinsar och unga riddare som ville tränga igenom...."  HAHAHAHAH
Tystnad
Alla: Eeeeh HAHAHAHAH neeeeeeej HAHAHAHAHA
Alla skrattar hysteriskt.
Melody fortsätter... "...häcken"
Alla viker sig dubbelt av skratt.

Sen var det kört, alla låg nog på golvet då alla med jämna mellanrum avbröt Melody för att perverisera och förlöjliga i princip varenda mening.
Nu tänker ni säkert vafan gör ni där egentligen, och ja, vad fan gör vi egentligen. Kul har vi iallafall.

"Du vet väl om att du är värdefull?" :D


Kommentarer
Postat av: Erik

vadå dem resurserna? det handlar väl inte om dina resurser utan om hela Rö's resurser?

2008-05-28 @ 23:30:22
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Erik

jag fattar ingenting.. men aja grattis du fick kommentar nr 200... vill du ha lite reklam lr? :p

2008-05-29 @ 13:06:58
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vt väl om att du är värdefull.... hahaha

2008-05-29 @ 15:18:15
Postat av: Erik

nej du pratar ju i gåtor du.. mm, jag fixar det till dig någon gång när jag har lust..

2008-05-29 @ 22:37:04
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0