Hey ho lets go

Häääärlig dag idag.
Gjorde matteprovet som gick piss. Kunde ganska mycket med jag vet så klart inte om det dög. Har inte vågar fråga än. Gör det med Sara imorgon<3
Sen filmade vi till vårat projekt om kondomer på tema kärlek. Det var askul när Desse gick omkring som en jäkla zigenar-djävul. Sen när Sofie kom som ängel och försökte få oss att gå med på att låta henne vara en rastafari-ängel gick gränsen, hahaha. Men trots all oseriöst blaj blev vi klara med filmen och den är ju rätt hyfsad.

Efter det drog jag och Sofie ner till Kryddan och köpte årets första kulglass. Vägen dit var ju hemskt underhållande då vi försökte skjutsa varandra på Desses cykel vi lånat. Det vinglade som tusan och vi skrattade så vi skrek men vi kom fram, tro det eller ej :D
Efter det var det dags för teatern. Jag hade inte gjort färdigt utvärderingen så jag låste in mig på toaletten och fixade den, hehe.. Men jag fick till ena bra svar ändå :D
Sen gjorde vi massa improvisationsövningar och grejs som var så jäkla kul. Sen satt vi även utomhus med ett par filtar och åt kex och pratade. Urmysigt.

Nej nu ska jag nog ta och sova. Men först två bilder, bara för att Sofie är så jäkla schexig med glassen.

 

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0