I'll never let you go, you're always on my mind.

Jag har aldrig huvudvärk. Men idag var tydligen ett undantag för fan vad ont jag hade.
Jag var illamående, såg suddigt och hela kroppen kändes som spagetti.
Helskoj! Mamma sa att det kunde vara ögonmigrän vilket låter kul eftersom att jag ser vita prickar överallt typ.
Men nu har det mesta gått över som tur är.

I morse när jag åkte till skolan med mamma hämtade vi som vanligt upp Elina. Men vad som inte var vanligt var att Baran från Turket åkte med. De har nämligen besök i skolan från massa olika länder och de sover hos eleverna.
Försökte vara social trots att man suger på engelska men va fan.
Det första jag sa när jag kom till skolan var Jag har pratat med en turk.
Det var ett äkta -Hej jag är inte van vid att snacka med främlingar. Speciellt inte såna som snackar ett främmande språk ögonblick.

På naturkunskapen kom jag på en lysande idé till våran redovisning om hur man ska få folk att använda kondom. Det mindre bra med det hela var att alla i gruppen med jämna mellanrum gjorde kräkljud och sprang ut för att få frisk luft för att unvika att svimma. Mer kan jag tyvärr inte avslöja, men det kommer bli en klockren redovisning!

Nej jag kanske skulle plugga lite?


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0