Jag och Erik delar samma intresse

Man behöver inte vara på samma ställe för att kunna kolla på ett program tillsammans. Allt som krävs är msn och YouTube och intresset för Kenny Starfighteeeeer!! :D

Emelie säger:

kolla en korv! hahahhah

Emelie säger:

AHAH fan vad kul när de skriker och springer

|eriik| säger:

hahaha

Emelie säger:

nu är det fett spännande!!!!

Emelie säger:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!

|eriik| säger:

ta upp episod 3!!!


|eriik| säger:

är du beredd?

Emelie säger:

japp

|eriik| säger:

när jag säger nu kör vi

|eriik| säger:

NU!


Emelie säger:

yeaaah

Emelie säger:

nu kommer mumien igen hahahh

Emelie säger:

åh herregud nu är det nära

Emelie säger:

HAHAHAHA JAG ÄR BOKMALEN AHAHAHAHHHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

|eriik| säger:

hahhahahaha

|eriik| säger:

hahahaha

|eriik| säger:

jag äta

Emelie säger:

HAHAHAHHA KAN INTE ANDAS

Emelie säger:

BOKMALEN HAHAHAAHAHA


Emelie säger:

du ska få för lukta illa!

|eriik| säger:

du ska få för lukta illa

Emelie säger:

HAHAHA

|eriik| säger:

haha smurf!

Ja herregud, det är som att bli barn på nytt.


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0