Just like that movie song

Den här helgen var jag fluguit runt lite hit och dit.
Begravning först, som vanligt lika jobbigt. Gud vad hemskt det lät att jag skrev som vanligt, som om jag går på begravning ofta. Det speciella med den här begravningen var att man fick se när de sänkte ner kistan, och det var så jäkla hemskt. Och sen när man kastade ner rosorna, omg, inte kul.

Efter det bar det av hem en snabbis för att sedan följa med mamma till lägenheten med kusin Elvira som skulle vara med mamma i helgen (mammas gudbarn).
Sen gick jag hem till Sara och Valen där Pelle och Emma också befann sig. Vi kollade Mad TV som ägde rätt hårt. Sen efter att ha varit på konsum kollade vi på mumien 2 eller vad den hette och jag blev mobbad för att jag aldrig sett någon mumie-film förut. Sorry xD

På lördagen var jag lite mer med mamma och kusin och vi gick och fikade vilket var mycket gott. Sen tog jag bussen hem, bakade bagels med pappa och sen kom Wallbergs och jag och Elina pratade och kollade på film.

Idag ska jag plugga och hoppas att högen med läxor blir mindre.
Good bye.


Kommentarer
Postat av: David

Haha mm, måste nog dra igenom dom snart jag me :P
Ja det tycker jag verkligen att du ska! Haha typ inte :P min syster.. Kanske nån till.. ;P

2008-05-18 @ 15:27:31
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0