Man vet aldrig vad som försigår bakom scenen.

Shiet jag är tröööött. Men jag vågar knappt tänka på vad jag kommer vara i morgon då. Efter fyra föreställningar. Jippie xD
Men det ska bli kul, vi ska peppa varandra och kick some ass för imorgon kommer vår kära klass, och jag hoppas att ni VÅGAR PRATA efter teatern då det kommer vara en kort diskussion. Typ ingen har vågat säga nånting så kom igen, imponera på oss och teaterläraren. Vi blir glada då.

Det har varit mycket glada miner idag. Hälften av oss har varit livrädda för det spökar typ där och dörrar öppnas och galgar rör på sig. Hel partaj. Sen har jag, Sara och Val hunnit med en skagenröra-baguett och skrattat åt en snubbe som somnade på cafeet och gjorde karusellrörelser med huvudet.
Men sekunderna innan publiken kommer in i rummet kan ju vara en av de roligaste ögonblicken idag.

Bakom kulisserna alldeles innan föreställning.


S: Jag är skitnödig!
J: Haha igen?
S: Ja jag men blir det när jag är nervös!
T: Hahaha, bara du inte skiter på scen.
J: Haha om hon gör det skulle du kunna säga, "men Nora vad är det med dig! Du brukar ju aldrig fjärra sådär!
T: HAHAHAHA

Nej vi snackar inte alls om kiss och bajs i våran teatergrupp. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: David

Applåder till er grymma teater Emelie =D

2008-05-08 @ 16:54:02
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Pappa

Er föreställning var super bra, det var underbart att få se dig på en scen. Du passar där, forsätt, jag vill se mer.

2008-05-11 @ 21:00:09

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0