Så tokigt det kan bli

För att fira att vi just bokat biljetterna satte vi oss och åt chokladkex och bullar, vi måste ju komma i form till beach 2008.
Plötsligt stelna Elina till.

Jag pratar på om något då Elina plötsligt skriker till och tittar på min hals.
Jag: Va! Vad!!??
Elina: Sitt alldeles stilla, Emelie!
Jag: Vad är det för nåt!? Har jag något på halsen?????? ÄR DET ETT KRYP???
Elina: SITT STILLA FÖR FAN!!
Elina springer och hämtar hushållspapper, går fram till mig och tar bort något litet från min hals.
Jag: ÄR DET EN FÄSTING!? Åh herregud få bort den!!!
Elina: Så där ja!
Jag tittar ner i pappret som hon stolt håller framför mitt ansikte.
I pappersskiten ligger en rätt så jäkla smält chokladbit.
Jag: Va fan.... ELINA!
Elina går tillbaka till sin plats och säger: Vadå? Om du hade rört på dig kanske du hade geggat in den.

Ibland undrar jag hur kvinnan tänker. Och nu började jag även undra på en annan sak.. Hur tusan hamnade den där chokladbiten på min hals/nacke?????


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0