Shit Sofie, ett helt inlägg om dig! xD

På engelskalektionen

Jag: Vi måste ju ta med vad han tycker om globaliseringen.
Sofie ser ut som en frågetecken.
Jag: Globalisering?
Sofie: Vad?
Jag: Va fan Sofie... GLOBALISERING.
Sara: Vet du inte vad det är?
Sofie: När man reser..? Upptäcker nya ställen kanske?
Jag och Sara tittar på varandra djupt oroade.

Det finns fyra olika anledningar till hur detta kunde ske.

1. Hon blev tappad i golvet som liten.
2. Sofie är verkligen en tvättäkta blondin.
3. Hon har använt upp så mycket hårspray att hon inte bara förstör en del av just ozonlagret utan har även luddat till sin hjärna med det.
4. Hon har drabbats av alla de ovanstående alternativen.

Vilken tur att vi gillar dig ändå Sofie HAHA.

Kommentarer
Postat av: David

Tjejen måste ju helt klart ha blivit tappad i golvet.. Och på golvet kanske det låg en massa hårspray? Som hon fick in i munnen och näsan?
Och hallå, kommer man från Edsbro så är man ju för fan kändis =O

2008-05-08 @ 16:58:33
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Sofie

Ååååh du är så söt Emelie ;D

2008-05-08 @ 17:13:28
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0