Skadeglädje

Jag har just visat Sofie och Desse 2girls1cup. Så jääääkla kul. Som alla andra jag visat för har jag filmat deras reaktioner. Det är så kul att se hur de är nära att spy samt hostar, får kväljningar och får tårar i ögonen om och om igen. Kanske för att jag känner igen mig lite? Kanske... Lite.
Snart ska alla ut på YouTube och in här, i bloggen.
Men tills dess får ni se denna karl som går i Gabys skola. Han har den klockrenaste reaktionen. Blir ni inte lite sugna att se 2girls1cup efter att ha sett han?


Kommentarer
Postat av: Erik

vi kan nog iaf stryka gabbis kompis från misstankarna om att det skulle vara han som sket i en mugg då hans reaktion visar att han inte är kapabel till att göra ett sådant "brott"

2008-05-19 @ 20:23:03
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du, det räcker med att sett 2 girls 1 cup en endaste gång..mardrömmar for life.

2008-05-20 @ 10:10:59
URL: http://jeffsl.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0