Stay if you wanna love me.

Åååh vad tråkigt jag har... (Åh fuck, en Démon replik)
Ser fram emot sommarlovet. Om jag kollar in min lilla lilla almanacka skådar jag att det är många grillpartaj på g. Ett hos Sara S och ett annat hos Elin. Feeest som Sara N skulle uttycka det.

Har inget bättre för mig så det fick bli det här onödiga inlägget. Kanske ska slänga mig i soffan... Det får bli Kill Bill vol.2 eller Berg flyttar in alltså. Carina ska ju raka sig, det vet jag inte om det är värd att missa xD

Kommentarer
Postat av: Erik

men om man har ett kalas och frågar ifall det vill ha operatårta eller prinsesstårta så lär nog nästan alla svara "det spelar ingen roll". So I WIN!

2008-05-24 @ 12:16:44
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Erik

ja men då är det ju lika bra att säga prinsesstårta för då vet ju alla... Jag tror inte någon skulle vara så petig så den känenr skillnad och säga : "det här är ju en operatårta" o eftersom du sa att ingen visste det så lär det inte inträfffa! ÄGD! I WIN!

2008-05-25 @ 00:34:48
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0