Solsken och jordgubbs

Idag vaknade jag av att mamma kom in med en skål fruktsallad. Det var jordgubbar, melon, banan och grape och det doftade så gott. Sen, utan ett ge den till mig sa hon att det var hennes och gick därifrån och sa att jag var tvungen att gå upp. Fifan.
Till frukost blev det vaniljyoghurt med jordgubbar, banan och chrunchy ätandes ute i solen. Efter det pluggade jag matte och solade. Sen pluggade jag religion och solade.
Vid kl sex åkte jag, Jonatan, pappa, Elina och Johan ner till Gropen och badade. Eller, Jonatan och Johan badade medan jag och Elina satt på en klippa och pratade. Det var riktigt mysigt. Vi bestämde oss för att gå ner till resebyrån imorgon och boka biljetter till Gaby. Tydligen blir det större kostnad än vad vi räknat med men jag hoppas att jag klarar av det ändå.




Jag (pappa och Jonatan mest) sitter och kollar på en film där de är i en ubåt som ligger på havsbottnen. Det känns inte så bra.

Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0