Valborg

Grillning igår hemma hos Sara med stora gänget Sara, Sara, Habbi, Therese, Pelle, Erik, David, Desse, Simon, Joanna, Val, Kim och jag (glömde ingen nu va?)
Medan mästerkocken Pette stod och grillade satt vi andra på altanen och chillade. Några av oss fick en impuls att börja dansa till Las ketchup song och satte på låten på högsta volym. Sen körde jag och Valan Bring it on dansen hahaha.
Annars satt jag mest och sjöng låten från Fem myror är fler än fyra elefantern, ni vet den där Först så går det framåt och 1, 2 och 3, 4 och sen så går det bakåt 5, 6 och 7, 8.... så att alla undrade hur det stod till med mig. Men sen klämde Sara N och Valan med i Olle låten och då blev folket riktigt oroliga. Den kräver nämligen stora kroppsrörelser. Sen tog vi oss så klart verbala friheter och ändrade texten lite så att den passade tex Desse och Therese och Simon istället för Olle. Hemskt skojigt.

Efter grillningen gick vi mot Södra bergen. Det blev en lång jäkla vandring och när vi kom dit kom vi ganska så lagom till att brasan tändes. Det var kul till en början men iallafall jag tröttnade rätt snabbt för det hände typ ingenting. Efter ett tag drog jag, Sara N, Pelle, Therese, Val och Simon iväg då vi träffade Saras kompisar Chanchie och Johannes som var mycket trevliga. Vi strövade runt nere på stan ett tag innan vi gav upp, sa hejdå till de två sistnämna plus Simon och gick hem till Sara för att kolla på tv och sen sova.

Nu sitter jag här hemma och är dödligt trött. Det blir nog nästan till att sova ett slag i min ljuva säng. 

         


Kommentarer

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0