Hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig.

Det var ett satans tag sen man skrev nu. Kände att jag behövde skriva av mig lite.
Jag saknar Gaby jättemycket. Medan hon är och underhåller sig i Tel Aviv med alla grymma peeps sitter jag här hemma och hatar livet. Varför måste sommaren ta slut så fort? :( Det finns så många obesvarade varför att jag skulle kunna skjuta något. Jag ska nog göra som Sara sa, starta en ny blogg. Så att något nytt inträffar i mitt tråkiga liv. Wohoooooooo.
Fy fan vilken deprimerande blogg jag har. Vad deprimerande jag är.
Jag saknar Gaby. Har jag sagt det? Kvinna att flytta så där långt bort!!! Den enda kvinnan jag kan snacka med allt om och som förstår mig. Jag skulle ju behöva dig just nuuuu :(
Min slick<3

Nu ska jag lyssna på Veronica Maggios låt Stopp och tycka synd om mig själv för att jag är som jag är.
Och för att Ben&Jerry glassen är slut.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu får du allt ta och uppdatera eller skaffa en ny blogg. jag måste ha något att läsa

2008-09-19 @ 09:46:46
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0