Alla har vi våra ljusa stunder ibland.

Ibland har Jennifer sina ljusa stunder. Nej jag skoja, hon har jämt ljusa stunder.
Denna ljusa stund innebar att hon fick mig att skratta högt. Läste nyss hennes blogg och såg ett inlägg om våran promenad här om kvällen då jag råkade säga en ytterst pinsam grej jag nu förträngt. Bara för att jag är så snäll kan jag lägga upp konversationen här. Hoppas det inte gör något Jennifer :D <3

Förresten. Jag glömde citera vad Emelie sa igår när vi var ute och gick.
Vi stötte på Alex, från vår gamla skola.
Jag: Yo.
Elina: Men heeej!
Alexander bara går förbi och ignorerar.
Jag: Men, varför dissade han?
Emelie: Han hade bergis freestylen på.

HAHA. Emelie tycks fortfarande leva i det forna 90-talet, kan vi rädda henne från att become a complete maniac och få henne tillbaka till 2008?
Frågorna är många.

Jag har minsann också mina ljusa stunder ibland, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha. Gullet, du har alltid dina ljusa stunder ;D

2008-02-13 @ 20:18:05
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Erika

Freestylen var ju så tuff och cool. Min kunde vända sida på bandet själv, en riktig värstingfreestyle var det =)

2008-02-13 @ 21:17:12
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Eluään

SVAR: Jag hoppas att du fixar dit en besöksräknare då! :) Glad alla hjärtans dag på dig!:)

2008-02-14 @ 08:54:07
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0