Ännu en släktmiddag

Åter igen åkte vi för att fira farmor, denna gång var alla pappas syskon med vilket är tre stycken = många barn = många personer.
Alltid lika intressant. Vi träffar inte pappas syskon så ofta därför är det extra  intressant att träffa dem.
Vi har liksom så mycket att ta igen:

Kusin: Lever er katt fortfarande?
Jag: Du, den där katten är en seg jävel. Den dör aldrig!
Kusin: Haha nej men fet är den...
Jag: Som fan.

För alla er som nu ryggade bakåt vid raden den dör aldrig; ta det lungt, egentligen gillar jag kissemissen, nånstans längst in. Tror jag.

Höjdpunkten kan ju  ha varit när vi satte oss i bilen.
Jonatan: Mia tog mig på rumpan två gånger!!
Pappa: HAHAHA ja du det var minsann länge sen hon fick ta på fjortisrumpa.
Jag: Jäkla Mia!
(om någon undrar är snuskhummern pappas syrra)

Sen åkte vi och köpte fettogodis och nu ska jag kolla på Melodifestivalen. Det innebär 3 saker:
1. Björn Gustafsson gör förhoppningsvis ännu en oförglömlig scen
2. Jag bryter mot alla principer genom att heja på Ola. INNAN ni dömmer mig, läs detta så fattar ni.
3. Jag kommer bli fet genom att äta massa chips.

Utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska okcså kolla nu. spännande!

2008-02-16 @ 20:09:38
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Erika

Vilken rolig släkt du verkar ha =)

2008-02-17 @ 11:38:20
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0