Gud-vad-jag-har-varit-duktig-dag.

Ja, jag tycker faktiskt att jag har varit duktig idag.
Jag och pappa har jobbat mer på mitt rum. Idag åkte vi till järnaffärn, även kallat mitt jobb, och köpte tapeter och färg. Det blev en lila fondtapet och resten grått. Sen ska jag nog ha svarta gardiner och överkast mm.. Hoppas det blir bra..
Väl hemma igen tapetserade vi microlit och efter det pluggade jag spanska, fan vad jag är bra. Sen i morgon ska vi hämta färgen och tapeterna.
Och, i morgon kommer förhoppningsvis min kamera också! Min alldeles egna kamera, finally :D

Nu ska jag kolla på Scrubs. Faan vad jag älskar den serien.

See ya later dudes.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hallå! Nu måste ju du försöka fatta dig på hur en kamera fungerar, tror du verkligen att ditt lilla huvud klarar av det? :D ;)

2008-01-06 @ 00:26:52
Postat av: Emelie

ha ha ha visst blondie xD

2008-01-06 @ 00:45:08
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0